کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی به دقت ملاحظه فرمایید.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای فروشگاه اینترنتی میلاد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه اینترنتی میلاد تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
محصولات ارائه شده در وبسایت، یا توسط فروشگاه اینترنتی میلاد تامین می شود و یا از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود و یا برخی فروشندگان با فروشگاه اینترنتی میلاد همکاری میکنند و محصولات خود را به واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش میرسانند.
مسئولیتهای مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی محصول بر عهده فروشندگان و تولید کنندگان آن محصول و خدمات است و طبق دستور عمل آنها می باشد.
توضیحات مربوط به هر محصول و کالایی که در وبسایت می باشد توسط فروشندگان ، تامین کنندگان و نمایندگی های فروش ذکر شده است و فروشگاه اینترنتی میلاد در قبال درج اطلاعات نادرست فنی ، کیفی و … هرکالایی و مغایرت اطلاعات با محصول اصلی هیچ مسئولیتی ندارد.
ارسال سفارشات
سفارشهایی که تا ساعت ۱۴ هر روز کاری نهایی شوند ، با توجه به زمان حدودی آماده سازی که برای هر محصول در صفحه مخصوص به آن مشخص شده است از روز کاری بعدی برای آماده سازی و ارسال اقدام خواهد شد. توجه داشته باشید که تعداد روزی که برای آماده سازی و ارسال هر محصول ذکر شده است برحسب روز کاری میباشد. همچنین این بازه زمانی باتوجه به نحوه تامین ، آماده سازی ، بسته بندی ، ارسال و … هر محصول ممکن است با تاخیر چند روزه علاوه بر زمان ذکر شده همراه باشد که خرید شما و پذیرفتن قوانین سایت به منظور قبول کردن این تاخیر های احتمالی در ارسال ها می باشد.
هزینه ارسالی هر محصول نسبت به مقصد و ابعاد محصول و نحوه ارسال (پست، تیپاکس، باربری، چاپار) متفاوت خواهد بود و این هزینه بر عهده خریدار میباشد.
هزینه ارسال سفارشات برای نمایندگی های سراسر کشور که بیشتر از 3 میلیون تومان سفارش خرید داشته باشند رایگان می باشد.
امکان پرداخت در محل وجود ندارد.
با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی میلاد مسئولیت تامین و نگهداری هیچ کالایی را ندارد در صورت عدم موجود بودن محصول نزد فروشندگان مبلغ پرداختی ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری به حساب خریدار و کاربر عودت داده خواهد شد.
در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز ، با تخفیف و یا فروش های مناسبتی احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه اینترنتی میلاد مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
خدمات پس از فروش و گارانتی در فروشگاه اینترنتی میلاد طبق قوانین و شرایط تولید کنندگان ، فروشندگان و تامین کنندگان کالاها بوده و فروشگاه اینترنتی میلاد هیچگونه مسئولیتی در قبال خدمات پس از فروش و گارانتی و بازگرداندن کالا ندارد.
لازم به ذکر است ، کلیه کالاها دارای مهلت تست 7 روزه بوده و در صورت وجود نقص و یا ایراد فنی محصول قابل تایید میباشد.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت فروشگاه میلاد ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه اینترنتی میلاد محفوظ است. فروشگاه اینترنتی میلاد در اسرع وقت وجوه دریافتی را ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت تراکنش را ثبت می نماید( به تمامی صورت های ممکن انتقال وجه مانند کارت به کارت ، واریز به حساب و … ) و مشتری با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی میلاد میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
فروشگاه اینترنتی میلاد متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی میلاد ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی میلاد ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی میلاد جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی میلاد محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی میلاد است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی میلاد محفوظ میدارد.
علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط میلاد و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار میلاد است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
فروشگاه میلاد هیچگونه مسئولیتی در قبال استفاده و یا سو استفاده از محصولات فروشگاه اینترنتی میلاد که منجر به وارد آمدن خسارات مالی ، جانی و روحی به اشخاص حقیقی و حقوقی شود را ندارد.
رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی میلاد بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:
– مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه:
- کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
- هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار میباشد.
- نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز مدت هفت روز کاری انصراف از خرید طبق تاریخ تحویل کالا توسط شرکت به کالا رسان مناط اعتبار میباشد.
- انصراف از خریدار، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت «تماس قبل از خرید روی آن درج شده» اجرا نخواهد شد.
– چنانچه کالای خریداری شده مشمول بندهای فوق نبوده و پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:
- گارانتی دار : خریدار موظف است کالای مزبور را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی به غیر از گارانتی مقداد آیتی ندارد.
- فاقد گارانتی: شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد.
کلیه کالاها و دستگاههایی که نیاز به تست داشته(کالاهایی که عبارت ” 7 روز مهلت تست” در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد.)، تا هفت روز از تاریخ تحویل دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاهها شامل سرویس تعویض میباشد، و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش میلاد کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.
– خریدار مکلف است بلافاصله حین در یافت کالا از کالارسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمیپذیرد.